Prijava / Registracija

Uputstvo za vlasnike

Dodavanje listinga

Ukoliko je vaš nalog vlasničkog tipa*, klikom na „Dodaj listing“ u gornjem desnom uglu sajta i popunjavanjem formulara započinjete proces dodavanja vašeg objekta u ponudu našeg sajta. Nakon toga, naš tim proverava unete podatke i sa vama dogovara termin za slikanje i snimanje objekta. Dodatno, možete nas kontaktirati i pre samostalnog popunjavanja formulara kako bismo napravili slike i video snimak i na licu mesta zajedno popunili formular sa informacijama o objektu.

 

*tip naloga se bira prilikom registracije, a može se menjati i na stranici „Moj nalog –> Moji podaci“

 

Pregled svih listinga​

Odabirom opcije „Moj nalog –> Pregled“ dobijate detaljniji prikaz informacija koji se tiču svih vaših objekata u našoj ponudi. To mogu biti ukupan broj pregleda vaših listinga, broj ocena/komentara koje su vam posetioci našeg sajta ostavili, raznih obaveštenja poput prikaza novih zahteva za smeštaj, informacije da je neko ostavio komentar za vaš objekat itd.

 

Odabirom opcije „Moj nalog –> Moji listinzi“ imate uvid u svaki listing, i oni su razvrstani na aktivne lisitnge, listinge na čekanju za objavljivanje na sajtu i istekle listinge.

 

Izmena podataka o smeštaju​

Kako biste izmenili neku od informacija pojedinačnog listinga, unutar opcije „Moji listinzi“ kliknite na dugme „Izmeni“. Videćete isti formular kao prilikom dodavanja novog listinga u ponudu. Nakon izmene i čuvanja podataka, vaš listing će privremeno (ne više od 2-3h) biti nedostupan dok naš tim ne odobri napravljene promene.

 

Komunikacija sa gostima​

Na našoj platformi možete i direktno komunicirati sa drugim korisnicima, potencijalnim gostima. Na stranici „Moj nalog –> Poruke“ nalaze se sve poruke koje ste razmenjivali sa drugim korisnicima. Ukoliko vam je stigla nova poruka, brojač novih poruka će stajati uz naziv „Poruke“. Obaveštenje o novoj poruci će vam stići i na email adresu kojom ste se registrovali na našem sajtu.

Tako, ne morate ostavljati vaš broj telefona na sajtu (ukoliko ne želite da bude javno vidljiv), a i dalje ste u mogućnosti da komunicirate sa drugim korisnicima sajta.

 

Prihvatanje i odbijanje zahteva

Odabirom opcije „Moj nalog –> Rezervacije“ imate uvid u, najpre, poslate zahteve za vaš smeštaj, a na koje još uvek niste odgovorili (Zahtevi na čekanju). Takođe, klikom na odgovarajuću opciju iz menija sa leve strane – možete videti odobrene i odbijene zahteve.

 

Zahteve na čekanju možete potvrditi ili odbiti klikom na dugme koje želite (a koja se nalaze na desnoj strani svakog pojedinačnog zahteva). Na prikazu svakog pojedinačnog zahteva videćete nešto detaljnije informacije o samoj rezervaciji (datumi rezervacije, broj gostiju…), kao i podatke o korisniku sajta koji je zahtev poslao.

 

Zahteve možete sortirati po određenom datumu, kao i (ako imate više listinga oglašenih na našem sajtu) po pojedinačnom listingu, tako da vidite zahteve za rezervaciju samo za određeni listing.

 

Ocene i komentari​

Ukoliko su gosti posetili neki od vaših listinga: odseli u smeštaju, jeli u restoranu itd. i imali su pozitivne utiske, ili možda neko neprijatno iskustvo – to mogu podeliti sa ostalim korisnicima sajta. Na taj način, budući gosti će imati uvid u komentare/ocene pre dolaska i lakše se odlučiti za određeni smeštaj/restoran itd.

 

Vama kao vlasniku će stići informacija o novom komentaru/oceni, i to možete iskorisiti za poboljšanje kvaliteta vaših usluga.

 

Odabirom opcije „Moj nalog –> Ocene“ možete da pregledate komentare koje ste dobili za vaše listinge. Možete ih pregledati sve odjednom, ili filtrirati po određenom listingu (ukoliko ih imate više).

 

Dodavanje listinga

Ukoliko je vaš nalog vlasničkog tipa*, klikom na „Dodaj listing“ u gornjem desnom uglu sajta i popunjavanjem formulara započinjete proces dodavanja vašeg objekta u ponudu našeg sajta. Nakon toga, naš tim proverava unete podatke i sa vama dogovara termin za slikanje i snimanje objekta. Dodatno, možete nas kontaktirati i pre samostalnog popunjavanja formulara kako bismo napravili slike i video snimak i na licu mesta zajedno popunili formular sa informacijama o objektu.

 

*tip naloga se bira prilikom registracije, a može se menjati i na stranici „Moj nalog –> Moji podaci“

 

Pregled svih listinga​

Odabirom opcije „Moj nalog –> Pregled“ dobijate detaljniji prikaz informacija koji se tiču svih vaših objekata u našoj ponudi. To mogu biti ukupan broj pregleda vaših listinga, broj ocena/komentara koje su vam posetioci našeg sajta ostavili, raznih obaveštenja poput prikaza novih zahteva za smeštaj, informacije da je neko ostavio komentar za vaš objekat itd.

 

Odabirom opcije „Moj nalog –> Moji listinzi“ imate uvid u svaki listing, i oni su razvrstani na aktivne lisitnge, listinge na čekanju za objavljivanje na sajtu i istekle listinge.

 

Izmena podataka o objektu

Kako biste izmenili neku od informacija pojedinačnog listinga, unutar opcije „Moji listinzi“ kliknite na dugme „Izmeni“. Videćete isti formular kao prilikom dodavanja novog listinga u ponudu. Nakon izmene i čuvanja podataka, vaš listing će privremeno (ne više od 2-3h) biti nedostupan dok naš tim ne odobri napravljene promene.

 

Komunikacija sa gostima​

Na našoj platformi možete i direktno komunicirati sa drugim korisnicima, potencijalnim gostima. Na stranici „Moj nalog –> Poruke“ nalaze se sve poruke koje ste razmenjivali sa drugim korisnicima. Ukoliko vam je stigla nova poruka, brojač novih poruka će stajati uz naziv „Poruke“. Obaveštenje o novoj poruci će vam stići i na email adresu kojom ste se registrovali na našem sajtu.

 

Tako, ne morate ostavljati vaš broj telefona na sajtu (ukoliko ne želite da bude javno vidljiv), a i dalje ćete u mogućnosti da komunicirate sa drugim korisnicima sajta.

 

Prihvatanje i odbijanje zahteva

Uskoro, na našem sajtu ćete imati mogućnost prihvatanja/odbijanja zahteva za rezervaciju stola ili naručivanja hrane (uz opcije dostave ili preuzimanja u samom objektu, u zavisnosti od toga šta vaš restoran/kafić nudi). Na taj način, možete unaprediti poslovanje koristeći naš sajt – vaši zaposleni ne moraju više svaki put da pitaju za npr. broj telefona ili adresu za dostavu. Sve će biti pregledno u zahtevu koji posetilac našeg sajta uputi vašem objektu, a na vama je da iskomunicirate dalje (telefonom ili preko našeg sistema za slanje poruka), da potvrdite narudžbinu, da taj zahtev prihvatite/odbijete itd.

 

Ocene i komentari​

Ukoliko su gosti posetili neki od vaših listinga: odseli u smeštaju, jeli u restoranu itd. i imali su pozitivne utiske, ili možda neko neprijatno iskustvo – to mogu podeliti sa ostalim korisnicima sajta. Na taj način, budući gosti će imati uvid u komentare/ocene pre dolaska i lakše se odlučiti za određeni smeštaj/restoran itd.

 

Vama kao vlasniku će stići informacija o novom komentaru/oceni, i to možete iskorisiti za poboljšanje kvaliteta vaših usluga.

 

Odabirom opcije „Moj nalog –> Ocene“ možete da pregledate komentare koje ste dobili za vaše listinge. Možete ih pregledati sve odjednom, ili filtrirati po određenom listingu (ukoliko ih imate više).

 

Dodavanje listinga

Ukoliko je vaš nalog vlasničkog tipa*, klikom na „Dodaj listing“ u gornjem desnom uglu sajta i popunjavanjem formulara započinjete proces dodavanja vaše ponude, na naš sajta. Nakon toga, naš tim proverava unete podatke i sa vama dogovara termin za slikanje i snimanje. Dodatno, možete nas kontaktirati i pre samostalnog popunjavanja formulara kako bismo napravili slike i video snimak i na licu mesta zajedno popunili formular sa važnim informacijama.

 

*tip naloga se bira prilikom registracije, a može se menjati i na stranici „Moj nalog –> Moji podaci“

 

Pregled svih listinga​

Odabirom opcije „Moj nalog –> Pregled“ dobijate detaljniji prikaz informacija koji se tiču svih vaše ponude. To mogu biti ukupan broj pregleda vaših listinga, broj ocena/komentara koje su vam posetioci našeg sajta ostavili, raznih obaveštenja poput prikaza novih zahteva za proizvod, informacije da je neko ostavio komentar, itd.

 

Odabirom opcije „Moj nalog –> Moji listinzi“ imate uvid u svaki listing, i oni su razvrstani na aktivne lisitnge, listinge na čekanju za objavljivanje na sajtu i istekle listinge.

 

Izmena podataka o objektu ili proizvodu

Kako biste izmenili neku od informacija pojedinačnog listinga, unutar opcije „Moji listinzi“ kliknite na dugme „Izmeni“. Videćete isti formular kao prilikom dodavanja novog listinga u ponudu. Nakon izmene i čuvanja podataka, vaš listing će privremeno (ne više od 2-3h) biti nedostupan dok naš tim ne odobri napravljene promene.

 

Komunikacija

Na našoj platformi možete i direktno komunicirati sa drugim korisnicima, potencijalnim kupcima. Na stranici „Moj nalog –> Poruke“ nalaze se sve poruke koje ste razmenjivali sa drugim korisnicima. Ukoliko vam je stigla nova poruka, brojač novih poruka će stajati uz naziv „Poruke“. Obaveštenje o novoj poruci će vam stići i na email adresu kojom ste se registrovali na našem sajtu.

 

Tako, ne morate ostavljati vaš broj telefona na sajtu (ukoliko ne želite da bude javno vidljiv), a i dalje ćete u mogućnosti da komunicirate sa drugim korisnicima sajta.

 

Prihvatanje i odbijanje zahteva

Ukoliko ste na našem sajtu oglasili vašu firmu (frizerski salon, teretana, sportski tereni…), a za koju možemo ponuditi opciju online zakazivanja termina – kod nas možete imati uvid u poslate zahteve, i upravljati njima.

Odabirom opcije „Moj nalog –> Rezervacije“ imate uvid u poslate zahteve na koje još uvek niste odgovorili (Zahtevi na čekanju). Takođe, klikom na odgovarajuću opciju iz menija sa leve strane – možete videti odobrene i odbijene zahteve.

 

Zahteve na čekanju možete potvrditi ili odbiti klikom na dugme koje želite (a koje se nalaze na desnoj strani svakog pojedinačnog zahteva). Na prikazu svakog pojedinačnog zahteva videćete nešto detaljnije informacije o samoj rezervaciji, kao i podatke o korisniku sajta koji je zahtev poslao.

 

Zahteve možete sortirati po određenom datumu, kao i (ako imate više listinga oglašenih na našem sajtu) po pojedinačnom listingu, tako da vidite zahteve samo za određeni listing.

 

Ocene i komentari​

Ukoliko su gosti posetili neki od vaših listinga: odseli u smeštaju, jeli u restoranu itd. i imali su pozitivne utiske, ili možda neko neprijatno iskustvo – to mogu podeliti sa ostalim korisnicima sajta. Na taj način, budući gosti će imati uvid u komentare/ocene pre dolaska i lakše se odlučiti za određeni smeštaj/restoran itd.

 

Vama kao vlasniku će stići informacija o novom komentaru/oceni, i to možete iskorisiti za poboljšanje kvaliteta vaših usluga.

 

Odabirom opcije „Moj nalog –> Ocene“ možete da pregledate komentare koje ste dobili za vaše listinge. Možete ih pregledati sve odjednom, ili filtrirati po određenom listingu (ukoliko ih imate više).

 

Ipak tražite smeštaj? Od koristi vam može biti ovaj Vodič za goste.