Prijava / Registracija

Vodič za goste

Pretraga

Pretragu listinga na našem sajtu možete vršiti na nekoliko načina.

 

Kroz glavni navigacioni meni (na vrhu svake stranice sajta):

Odabirom stavke menija „Kategorije“, a zatim biranjem regiona koji vas interesuje, na stranici sa rezultatima pretrage pored mape biće izlistane i kartice sa odgovarajućim listinzima za odabrani region. Tako npr. ako odaberete „Smeštaj -> Bajina Bašta“ videćete ponudu smeštaja u Bajinoj Bašti na našem sajtu. A ako kliknete samo na kategoriju „Hrana i piće“, videćete celokupnu ponudu odabrane kategorije u svim regionima koje pokrivamo.

 

Preko početne stranice sajta:
1. Unos/odabir osnovnih filtera
– 
   a. „Unesi pojam za pretragu“ – konstantno radimo na unapređenju ove opcije, a ideja je da ovde unesete šta god vas zanima, npr. palačinke, burgeri, terasa itd. Nakon toga, u rezultatima pretrage videćete listinge koji imaju veze sa unetim pojmom.
   b. „Lokacija“ – ovde možete uneti ili naziv grada/mesta, ili bližu odrednicu (ulica i sl.), i time dodatno suziti rezultate pretrage. Ako ste na mobilnom uređaju, klikom na ikonicu na kraju polja „Lokacija“, sajt Odmorika.rs će najpre pitati za dozvolu za korišćenje vaše lokacije, i na osnovu toga, naći će listinge svih kategorija koji su u vašoj blizini. NAPOMENA: funkcionalnost je još uvek u eksperimentalnoj fazi, i ukoliko naiđete na nepravilnosti u radu – molimo vas da nam ih prijavite.
   c. „Kategorije“ – ako u polju „Lokacija“ niste ništa naveli, odabirom neke od kategorija u ovom polju, u rezultatima pretrage dobijate sve listinge za odabranu kategoriju.

Ako iskombinujete neku od ove 3 filter opcije, dodatno ćete suziti rezultate.
2. Izbor „Popularne kategorije“
– Odabirom jedne od popularnih kategorija, npr. „Lokalni proizvodi“, na stranici sa rezultatima pretrage dobijate izlistan prikaz lokalnih proizvoda u našoj ponudi (med, rakija, sir, kajmak…) u svim regionima koje pokrivamo. Na stranici sa rezultatima, daljim filtriranjem možete suziti pretragu odabirom regiona koji vam odgovara, potkategorije i sl.
3. Sekcija „Popularne destinacije“ – Odabirom jedne od popularnih destinacija, npr. „Tara“, na stranici sa rezultatima pretrage dobijate izlistan prikaz listinga svih kategorija u našoj ponudi (smeštaj, hrana i piće, turističke atrakcije…) na Tari. Na stranici sa rezultatima, daljim filtriranjem možete suziti pretragu odabirom kategorije/potkategorije koje vas zanimaju i sl.

 

NAPOMENA: Na jednoj stranici sa rezultatima prikazano je najviše 12 listinga. Ukoliko listinga ima više od 12 u rezultatima jedne pretrage – moguće je listanje po stranicama, ali trenutno, zbog tehničkih ograničenja sajta, na mapi vidite izlistane samo listinge trenutno odabrane stranice sa rezultatima. Radimo na popravljanju algoritma prikaza rezultata na mapi.

 

Slanje zahteva i rezervacija

Ukoliko je vlasnik listinga omogućio slanje zahteva za rezervaciju na našem sajtu, preko forme za zakazivanje na stranici samog listinga mu možete poslati zahtev.


Ako se radi o smeštaju, odaberite dane kada bi boravili u smeštaju, zatim broj gostiju, kao i dodatne usluge ako ih smeštaj nudi (a vi hoćete nešto od toga), i videćete ukupnu cenu smeštaja. Za rezervisanje smeštaja, sajt odmorika.rs gostima ništa ne naplaćuje. Sve plaćate isključivo vlasniku po cenama koje je on odredio.


Ako je u pitanju neki drugi tip listinga (restoran, frizerski/kozmetički salon i sl.), odaberite termin kada biste zakazali određenu uslugu (rezervacija stola, naručivanje hrane, usluga šišanja, korišćenje teretane itd.). U posebnom slučaju ako naručujete hranu za dostavu od restorana koji ima tu uslugu, na formi za slanje zahteva, pored odabrane hrane iz menija, potrebno je odabrati i datum i vreme kako bi bilo moguće poslati zahtev. Radimo na poboljšanju korisničkog iskustva za ovu funkcionalnost, tako da uskoro očekujte promene u ovoj sekciji.


Nakon klika na „Pošalji zahtev“ otvara se forma sa ličnim podacima. Neki će biti popunjeni unapred informacijama koje ste naveli u profilu, a neke dodatno navodite. Recimo, u polju „Poruka“ vlasniku restorana možete navesti šta želite od priloga u hranu koju ste naručili, vreme kada biste želeli da vam se hrana dostavi i sl. Klikom na „Potvrdi i pošalji zahtev“, zahtev se prosleđuje vlasniku, na kome je da zahtev odobri/odbije. U slučaju da se radi o naručivanju hrane za dostavu iz restorana, očekujte poziv od zaposlenih koji će narudžbinu potvrditi, i navesti vreme za koje naručene stvari možete očekivati kod vas.

 

Komunikacija sa vlasnikom

Na našoj platformi možete i direktno komunicirati sa drugim korisnicima, vlasnicima smeštaja, menadžmentom restorana i sl. Na stranici određenog listinga (npr. smeštaj koji želite da rezervišete), klikom na dugme „Pošalji poruku“ na desnoj strani prikaza listinga, možete stupiti u komunikaciju direktno sa vlasnikom, ukoliko imate pitanja pre samog slanja zahteva za smeštaj.

 

Na stranici „Moj nalog –> Poruke“ nalaze se sve poruke koje ste razmenjivali sa drugim korisnicima. Ukoliko vam je stigla nova poruka, brojač novih poruka će stajati uz naziv „Poruke“. Obaveštenje o novoj poruci će vam stići i na email adresu kojom ste se registrovali na našem sajtu.

 

Korisnički panel

Do korisničkog panela dolazite klikom na neku od opcija unutar padajućeg menija „Moj nalog“ (gornji desni ugao na sajtu, ako ste prijavljeni). Panel vam daje uvid u više stvari:
   – pregled poslatih i prihvaćenih/odbijenih rezervacija
   – konverzaciju sa drugim korisnicima
   – ocene/komentare koje ste vi postavili na stranicama listinga
   – listinge koje ste dodali kao omiljene (i samim tim brži pristup do, npr. omiljenog restorana ili izvora planinske vode)
   – podatke vašeg naloga koje možete i dopuniti/izmeniti. Ovde su podaci koje ste ostavili prilikom registracije, ali i dodatna polja poput naloga ka društvenim mrežama, ili adrese za dostavu koju morate popuniti ukoliko budete želeli da naručujete hranu itd.

 

Ocene i komentari​

Ukoliko ste neki listing posetili: odseli u smeštaju, jeli u restoranu, prošetali do vidikovca itd. i imali ste pozitivne utiske, ili ste imali neko neprijatno iskustvo – molimo vas da to podelite sa nama i ostalim korisnicima sajta. Na taj način, budući gosti će imati uvid u komentare/ocene pre dolaska i lakše se odlučiti za određeni smeštaj/restoran itd. A vlasnik će znati da li je sve kako treba, ili u određenim segmentima treba da radi na unapređenju.

 

Ako želite da ostavite novi komentar, potrebno je da popunite formu na dnu stranice sa prikazom pojedinačnog listinga, a odabirom opcije „Moj nalog –> Ocene“ možete da pregledate komentare koje ste ostavili.

 

Hteli biste da se oglasite kod nas na sajtu? Pročitajte korisno Uputstvo za vlasnike.